DIADA NACIONAL. L'ASSEMBLEA MOU EL PAÍS

 Un any més l'Assemblea ha mobilitzat la ciutadania per commemorar la Diada Nacional i reivindicar la llibertat de Catalunya.

 Però enguany les condicions derivades de la pandèmia han estat adverses a grans concentracions, per la qual cosa s'ha tingut de deslocalitzat les manifestacions i restringir-les a poques persones. 

 Encara i així, és un èxit extraordinari poder fer més de cent concentracions a tot el territori i aplegar-hi pels volts de cinquanta mil persones de forma controlada. 

 Una de les concentracions es va fer Cornellà de Llobregat. Per dur-la a terme es va necessitar l'ajut d'un bon nombre de persones voluntàries vingudes de tota la comarca. Un bon grapat de membres de l'Asssemblea Gavà hi vàrem ser.






 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

DIADA NACIONAL 2025. EL JOVENT SE LA FA SEVA. MÉS FUTUR QUE MAI.

ASSEMBLEA GAVÀ AL CONSELL D'ASSEMBLEES DE BASE 2025

SANT JORDI 2025. PAÍS, LLENGUA, CULTURA. REEIXIDA PARADA DE L'ASSEMBLEA GAVÀ