PARTICIPACIÓ D'ASSEMBLEA GAVÀ A LA FLAMA DEL CANIGÓ
Cada any, per la vigília de Sant Joan, ens arriba la Flama del Canigó. A Gavà, l'activitat és coordinada per la Unió Muntanyenca Eramprunyà i hi participen diverses entitats de la nostra localitat.
Des de fa molts anys Assemblea Gavà hi fa una aportació important, tant en el vessant econòmic - per ajudar a cobrir a les despeses que es generen - com en el vessant personal amb el desenvolupament de diverses tasques per part del seu voluntariat, com ara l'enganxada de cartells prèvia o el muntatge de la revetlla a la plaça Balmes; així mateix, rebent la Flama a peu de carrer i acompanyant-la amb estelades durant el trajecte per la ciutat.
La flama que uneix els Països Catalans s'ho val.



















Comentaris
Publica un comentari a l'entrada