PARTICIPACIÓ D'ASSEMBLEA GAVÀ A LA FLAMA DEL CANIGÓ

Cada any, per la vigília de Sant Joan, ens arriba la Flama del Canigó. A Gavà, l'activitat és coordinada per la Unió Muntanyenca Eramprunyà i hi participen diverses entitats de la nostra localitat.

Des de fa molts anys Assemblea Gavà hi fa una aportació important, tant en el vessant econòmic - per ajudar a cobrir a les despeses que es generen - com en el vessant personal  amb el desenvolupament de diverses tasques per part del seu voluntariat, com ara l'enganxada de cartells prèvia o el muntatge de la revetlla a la plaça Balmes; així mateix, rebent la Flama a peu de carrer i acompanyant-la amb estelades durant el trajecte per la ciutat.

La flama que uneix els Països Catalans s'ho val.

      


  

 

 
 

 

 

 





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

DIADA NACIONAL 2025. EL JOVENT SE LA FA SEVA. MÉS FUTUR QUE MAI.

ASSEMBLEA GAVÀ AL CONSELL D'ASSEMBLEES DE BASE 2025

SANT JORDI 2025. PAÍS, LLENGUA, CULTURA. REEIXIDA PARADA DE L'ASSEMBLEA GAVÀ