PRÒXIMS ACTES: SUPORT ALS NOSTRES ALCALDES I PARADES INFORMATIVES

Dissabte 16 de setembre, a les 12:00 hores, serem a la plaça de Sant Jaume de Barcelona per donar suport als/les alcaldes i alcaldesses, que són perseguits per la fiscalia espanyola pel sol fet de permetre que els seus veïns puguin votar l'1O. 
Encara que la nostra alcaldessa no està, de moment, en el punt de mira de la justícia, l'ANC Gavà hi serà perquè no podem permetre que en ple segle XXI acabi passant allò que relatava en Bertolt Brecht: 
"Quan els nazis van venir a buscar els comunistes, vaig guardar silenci, perquè jo no era comunista.
Quan van empresonar els socialdemòcrates, vaig guardar silenci, perquè jo no era socialdemòcrata.
Quan van venir a buscar els sindicalistes, no vaig protestar, perquè jo no era sindicalista.
Quan van venir a buscar els jueus, no vaig protestar, perquè jo no era jueu.
Quan van venir a buscar-me, no hi havia ningú més que pogués protestar”.


SOM-HI TOTS CONTRA L'ABÚS DE L'ESTAT!

  Aprofitem per avançar-vos els llocs i hores en què farem les pròximes parades informatives:
- Dissabte 16 de setembre, de 17 a 20 hores. Davant del centre comercial Barnasud.
- Dijous 21 de setembre, de 17 a 20 hores. Plaça de la pagesia.
- Dissabte 23 de setembre, de 10 a 13 hores. Plaça de Catalunya, davant del Mercagavà.
- Dimarts 26 de setembre, de 10 a 13 hores. Rambla Vayreda / Màrtirs.
- Dijous 28 de setembre, de 17 a 20. Plaça de la pagesia.


                                         US HI ESPEREM

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

NADALES PER LA LLIBERTAT 2023

DIADA NACIONAL 2023. VIA FORA PER LA INDEPENDÈNCIA

GRAN ÈXIT DE L'ITINERARI HISTÒRIC ORGANITZAT PER L'ASSEMBLEA GAVÀ PER A LA FESTA MAJOR 2023