MOBILITZACIONS PER LA DEMOCRÀCIA. 2


Quan els nazis van venir a buscar els comunistes, 

vaig guardar silenci, 
perquè jo no era comunista,


Quan van empresonar els socialdemòcrates, 

vaig guardar silenci, 
perquè jo no era socialdemòcrata,


Quan van venir a buscar els sindicalistes, 

no vaig protestar, 
perquè jo no era sindicalista,


Quan van venir a buscar els jueus, 

no vaig protestar, 
perquè jo no era jueu,


Quan van venir a buscar-me, 

no hi havia ningú més que pogués protestar.

Martin Niemöller

Ja no és només un problema dels independentistes. Tots els demòcrates hem d'estar preocupats per la deriva repressiva de l'estat espanyol. 

LA DEMOCRÀCIA ESTÀ EN JOC. MOBILITZEM-NOS PER DEFENSAR-LA:

- Diumenge 5/11/17, a les 12:00 h. gran "encartellada" a Gavà. Inici a la plaça Balmes. 

- Dissabte 11/11/17, a les 17:00 hores, gran manifestació a Barcelona.

SOM-HI TOTS I TOTES.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

NADALES PER LA LLIBERTAT 2023

VISITA ALS ESCENARIS DE 1714 I OFRENA ALS MÀRTIRS AL FOSSAR DE LES MORERES

MANIFESTACIÓ A BARCELONA PER LA LLIBERTAT DEL JULIAN ASSANGE